9024 Győr, Kálvária utca 4-10.
Telefon: +36 9... megnézem
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Mit kell tenni, ha a kátyú kárt okozott az autóban?
Kárigényét az Útkezelő Szervezetnél kell bejelenteni telefonon (tel.: 516-182 H-Csüt.: 07.30 – 15.30 és Péntek: 07.30 – 13.00).
A káresemény bekövetkeztekor javasoljuk a rendőrségi helyszínelés kérését a Győri Rendőrkapitányságtól, mert kárigényét a helyszínelési jegyzőkönyvvel együtt tudjuk pozitívan elbírálni.
A kárigényt a kátyúkár bejelentő lap kitöltésével, a helyszínelési jegyzőkönyv másolatával, a kárt okozó kátyú és az autóban keletkezett kárról készült fotókkal mellékelve kell megjelölni.
A károsultnak igazolnia kell, hogy a kár ott és úgy következett be, ahogy ő bejelenti.
Tehát, minél alaposabb bizonyítással áll elő, annál gyorsabb és egyszerűbb az ügyintézés.
Ezt követően munkatársunk írásban értesíti a vizsgáló bizottsági meghallgatásának időpontjáról, s a végleges jegyzőkönyv alapján kerül sor a kárösszeg kifizetésének mértékéről és módjáról.
Közvilágítási hibabejelentés
Győr Megyei Jogú Város közigazgatási területén 2009 január 1-től a Vill-Korr Hungária Kft. végzi a közvilágítási lámpák karbantartását.
Az észlelt hibákat az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni:
Telefonon: (06-22 óra között): 06 96/512-480
Üzenetrögzítőn: (22-06 óra között): 06 96/512-480
Fax: (0-24 óra között): 06 96/512-480
E-mail: (0-24 óra között): info@villkorr.hu